Morronrufs

I dag var det dimma när vi var ute i skogen, så det var nästan skönt att komma in igen. Matte åkte iväg i tre kvart. Vi hade inte gjort nåt dumt. Hon hade glömt att ta bort de stora tygtomtarna med ullskägg, men jag hade inte riktigt hunnit med att göra nåt, hon var tillbaka så snabbt. Bättre tur nästa gång.

Tintin och jag är ganska lika faktiskt, speciellt frisyren, sk morronrufs.





Matte har inte rufsat till oss inför fotograferingen. Så ni ser ut, sa hon och rusade efter kameran. Tintin den knickerbocken stod ju still men jag var svårfångad som vanligt.



Kommentarer
Postat av: nadine

Hej! Den översta hunden vad är det för ras + vart kommer den ifrån - kopia med min =)

2012-02-13 @ 07:32:28
Postat av: Ingrid Fischer

Hej, det är en Basset fauve de Bretagne

2012-02-13 @ 09:06:01
URL: http://spinone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0