Lek i snön

Idag har vi lekt och busat i snön med V, vår kusin kan man säga. Vi har haft så kul.



Tintin busar med V och vill ha hans bil och det får han sen, då springer han omkring med den, och jag får också leka med den.



Jag hade ju fullt upp med att kolla in skuggor och sånt, matte tappade kameran i snön så det blev bara suddigt när hon försökte fota mig. Men mosters kamera funkade så de bilderna kommer senare, där är jag verkligen till min bakdel eller fördel.



Tintin har jättekul i snön.

Skinkan är i ugnen, det doftar så gott, vi ska få smaka sen när den är klar. Då ska husse ringa sin kompis.
Det brukar han göra, den som hinner först klart med skinkan ringer. I morgon kommer tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0