Älsklingsnallen



Jag rekommenderar den här nallen från IKEA, de håller bäst. Men sist matte var där så hade de inte längre nallen.
Jag har två stycken som jag alternerar med. Matte slänger de i tvättmaskin ibland, hon säger att det luktar skunk om de. Hon vet väl inte hur en skunk luktar, men jag tycker faktiskt om den rena nallen också. Jag har en rödrutig nalle också som jag tycker jättemycket om men den har jag bitit sönder i sömmen och lirkat ut pipen som fanns där. Matte ska laga den säger hon, det var ju några veckor sen, vi får väl se när hon behagar göra det.

Förresten så ligger Ullaredskassen i bakgrunden. Fatta varför husse inte vill ha den som shoppingkasse. Den får du ta med nästa gång du åker till Ullared sa han till matte. Det verkar som han tycker att hon gärna kan åka dit igen, vad vet jag. Nu ska vi fika och då måste jag spotta ut nallen, för vi får hundkex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0